شناسهٔ خبر: 16890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مه گردنه‌های امين‌الله و جوزك خراسان شمالی را فرا گرفت

باران خراسان شمالی مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با توجه به ابری بودن هواي استان و وجود مه غليظ در ارتفاعات، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در گردنه‌های استان تردد کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر گفت: هم اكنون محور بجنورد به آشخانه گردنه امين الله و همچنين محور آشخانه به چمن بيد گردنه جوزك را مه غليظ فرا گرفته است و محور بجنورد به شيروان نيز همراه با بارش خفيف و پراكنده باران است.

وی افزود: مه الودگي محورها باعث كاهش ديد رانندگان مي‌شود و با بارش باران سطح جاده‌ها لغزنده مي‌شود و تردد وسايل نقليه به كندي صورت مي‌گيرد.

مشتري تصريح كرد: در مابقي محورها نيز هوا تمام ابري و تردد به صورت عادي و روان است.

وی افزود: به كليه رانندگان عبوري از سطح استان توصيه مي‌شود نكات ايمني را رعايت كنند و بر رعايت سرعت مطمئنه و فاصله طولي تاكيد كرد و همچنين از رانندگان خواست تا تجهيزات ايمني از جمله زنجير‌چرخ و چراغ مه شكن را به همراه داشته باشند.

مدير راهداري راه و شهرسازي خراسان شمالي همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مركز مديريت راههاي استان و شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های كشور، از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

نظر شما